juni 16, 2006

Äntligen fest

Skriva om matchen - behövs det ? Var det någon som inte såg den? Isf missade ni en match som går till historien iaf de sista 4 minuterna.

Nöjer mig med att skriva tack Fredrik Ljungberg. Satt och skrek "Ge bollen till Ljungberg så händer det något" under 89 minuter. Sista 4 har jag inget minne av, men jag känner att ryggen inte mår bra så jag måste ha lyft på en tung (tjockis) person i Segeryran. Det är det värt och en kiropraktor kostar ju bara 400 :-

Betyg på kvällen:
Maten: Var på bjudfest och det var wrap som stod på menyn, ingen höjdare
Fontänen: Den får bara 7/10 eftersom vattnet var ganska kallt.

Efterfesten: Helt klart en stark sjua. Peter Siepen Blev kär i våran boll.

Hoppas ni andra som var med mår bättre än min kollega som stannade hemma p.g.a smärta i huvudet. Häller man upp - ställer man upp!!

Någon som saknade Zlatan i andra halvlek?

2 kommentarer:

Sebbe sa...

Ok han ville göra en Ljungberg!!

Det var ju tur att han inte börja raka ballen - det hade kunnat bli roligt att förklara för tjejen.

Anonym sa...

Ja tänk vad några öl i kroppen och ett mål av Ljungberg kan ställa till det =)

Så himla missnöjd är jag dock inte idag när den värsta chocken har lagt sig..Värre är det nog för tjejen som inte har sett min nya vm-frippa än =)