juli 01, 2006

Svennis tid är över

i England och jag tror att C.Ronaldo inte kommer att kunna återvända till Man Utd efter händelsen i dagens match. Hade han inte kommit inrusande 4 sekunder efter att domaren hade dömt frispark och tjatat om gula kort så hade testosteronpojken Rooney aldrig åkt ut. Sen att Ronaldo blir så jäkla glad när han har retat upp Rooney och fixat ett rött kort är nästan värre än den där tysken som tackade domaren efter att Lucic hade fått sitt.

VM:s kämpe: Owen Hargreaves, har snart spelat på alla platser utom målvakt och ojojoj vad han sprang. Inte ens de engelska tidningarna kan klaga på att Svennis hade med honom i laget den här gången.

Tysklands kvittering skulle aldrig ha blivit godkänt igår. Ballack gjorde ju felaktigt inkast i början av anfallet.

Är man lite smart så kan man räkna ut vem som kommer vinna tävlingen. Finns bara två killar och en tjej som kan göra det och jag är riktigt körd. Så nu håller jag på mitt andraland - Italien!! Luca Toni har ju vaknat så nu kan inget stoppa dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju inte RIKTIGT körd än..Förlorar både Frankrike och Tysklad sina semimatcher plus att Henry vinner skytteligan, så står du som vinnare =)
Själv så hoppas jag på Tyskland torsk och Frankrike vinst plus att Henry vinner skytteligan..Då står jag högst upp på pallen! =)

Så HUR smart måste man vara för att räkna ut vilka de två vinnarna av tävlingen är? ;)

Anonym sa...

Halva inne!!