juni 28, 2006

Laget 2010?

När jag ändå har kommit in på Sydafrika 2010 så kan man ju spekulera hur laget kommer se ut då.

Här kommer mitt "drömlag" Satsar på Frankrikes taktik eftersom den verkar fungera fast man inte är bäst i matcherna.

Isaksson
Stenman-K.Svensson-Mellberg-Edman
Djuric-K.Källström
Elmander-Farnerud-Ljungberg
Zlatan

Några på bänken
Örlund
Robert Åhman-Persson
Sjöhage
Linderoth
Rosenberg
Hysén
Klas Ingesson

Sen finns det säkert någon jag har glömt eller inte blommat ut till landslagsspelare eller gömmer sig på annat sätt.

Skriv en kommentar hur ditt lag ser ut

1 kommentar:

Sebbe sa...

Visste att jag hade glömt någon och det var Holmén, men jag kan ju inte ta med för många från Elfsborg. Då blir Anna för glad ;)

Ljungberg kommer vara kvar. Det kommer Calvin Klein se till.

Hade hoppats på en hel startelva. Det här kan vara första deltävlingen för VM-tips 2010. ½ poäng per rätt person i startevlan.