juli 08, 2006

Topp-3

Ni som känner mig vet att jag alltid har varit väldigt mycket för topp-5 listor. Typiskt att den här tävlingen inte bryr sig om fyran och femman, för jag kommer nog hamna på bubblan (ni som spelar poker vet hur jäkla kul det är)

Topp-3

1. Peder
2. André
3. Andréa


Det enda som kan störa odrningen är om Henry skulle göra 2 mål imorgon och Klose går av matchen utan att ha hittat rätt en enda gång. Då går nämligen André om Peder och jag går in på tredje platsen.

Efter att ha vunnit VM 2002 och EM 2004 så får jag gratulera någon annan Har redan fått kontonumret av en självsäker kille så ni andra två kan ju maila in era till mig.

I ren besvikelse så köpte jag (+ Anna) en lägenhet igår så nu bor jag ännu närmare "mitt Mecka". Så nu vet ni AIK:are vart vi har förfest innan matcherna. Kan finnas plats i garderoben för Bajarna som vill komma på besök.

Inga kommentarer: